15.8.2012

Nailshop.fi

Tosiaan, tilasin toukokuussa nailshopista China Glazen ja Color Clubin lakkoja. Innostuin suomen mittakaavassa melko edullisista hinnoista ja valitettavasti jouduin pettymään.

Tilauspäivä oli 6.5. ja tilausvahvistuksen mukaan tuotteiden piti olla noudettavissa 16.5. (varasto Oulussa)
Innoissani odottelin viestiä, että tuotteet saa noutaa, mutta kun mitään ei alkanut kuulumaan, laitoin heille mailia 18.5. Vastauksen sain 21.5. että tuotteiden pitäisi olla noudettavissa seuraavana päivänä. Sovimme kellonajan milloin voin lakat hakea. Sitten seuraavana päivänä sain tekstiviestin, että nouto ei onnistukaan, koska omistajan lapsi oli sairastunut. Ymmärsin asian ja pyysin ilmoittamaan koska uusi ajankohta sopii.
Loppujen lopuksi sain lakat VASTA 20.6. ja tilausta purkaessani huomasin, että yksi lakoista oli väärä.
Laitoin heti asiakaspalvelunumeroon viestiä, että sain väärän lakan ja haluaisin toki vaihtaa saamani lakan tilaamaani, koska minulla oli jo tuo saamani lakka.
En saanut viestiini vastausta, joten lähestyin heitä taas sähköpostilla 14.7. Koska olin mielestäni joutunut odottamaan vastausta aivan liian kauan.
16.7. sain vastauksen, jossa pahoiteltiin väärää tuotetta ja sanottiin, että oikea lakka on noudettavissa viikon päästä. Joten taas odottelin, kunnes kyllästyin.
5.8. laitoin heille jo melko kiukkuisen viestin, koska mielestäni koko soppaan oli tuhraantunut aikaa jo luvattoman kauan.
Ei vastausta.
9.8. laitoin uuden mailin, jossa uhkasin kuluttaja-asiamiehellä. Seuraavana päivänä asiakaspalvelusta soitettiin hätääntyneenä, että joko olen tehnyt heistä valituksen, ja jos en ole niin mitä he voisivat tehdä, että jättäisin ilmoituksen tekemättä.
Sanoin, että pidän väärän lakan ja haluan muutaman lakan hyvitykseksi TÖRKEÄN pitkästä odotusajasta.
Se sopi heille, mutta kysyivät, että voisinko ottaa jotain mitä löytyy varastosta. Eli eivät edes olleet hankkineet lupaamaansa lakkaa minulle.

11.8. asiakaspalvelusta soitettiin taas ja kysyttiin haluanko tuotteet postitse vai käynkö noutamassa. Halusin lakat postissa, koska en usko, että olisin enää siinä vaiheessa kyennyt järkevään kommunikointiin heidän kanssaan.

Tänään 15.8. sain heiltä postia...



Olin lakkoihin tyytyväinen, mutta oli todellakin viimeinen kerta kun kyseisen kaupan kanssa asioin missään muodossa, niin paha maku jäi.

En tiedä ymmärsikö kaupantäti, että vaikka en heistä ilmoitusta tehnytkään, niin olen kyllä asiasta puhunut useammassakin facebook-ryhmässä, joten varmaankin viidakkorumpu tekee tässä asiassa tehtävänsä?

Piti samassa yhteydessä postata myös päivän kynnet, mutta koska tämä venähti näin pitkäksi, niin postaan kynsistä sitten huomenna :)

Bloggerin mukaan lukijoita on nyt 139, ja kun saadaan 150 julkista lukijaa täyteen, aion hemmotella teitä mussukoita arvonnalla :)) <3

Onko teillä kokemusta nailshop.fi kaupasta?

13 kommenttia:

  1. raivostuttavaa. :o ei ole kokemuksia, eikä tule olemaankaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, en suosittele :D
      Ja kuuleman mukaan en ole edes ainoa, joka on saanut odottaa tuotteitaan tai saanut vääriä! :P

      Poista
  2. O: ei ole kyllä kokemuksia eikä tämän perusteella tule olemaankaan =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein harmittaa, että edes koskaan satuin heidän sivuilleen eksymään :(
      Mut on vaan niin helppo koukuttaa tollasilla ota 2 maksa 1 jutuilla :D

      Poista
  3. Uskomatonta "palvelua". Toivottavasti kukaan ei asioi kyseisessä liikkeessä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi hänen kannaltaan, mutta samaa toivon minäkin.
      Saapa nähdä kauan on pulju pystyssä. Näkeehän sen kun tuossa keskustassa pyörii :D
      Ja voipa tuota käydä ihan paikan päällä katsomassakin, omistaja kun ei ole mua koskaan nähnyt. Nakitin silloin työkaverin hakemaan ne lakat... ;)

      Poista
  4. No huhhuh, miten surkeaa palvelua. Aika hyvin, että olit vaatinut vähän hyvitystä. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tottakai hyvitystä täytyy vaatia :D

      Poista
  5. Aika surkeaa toimintaa, luulisi ettei tuolla menolla kauppa kauaa pystyssä pysy. Aika kehno yrittäjä jos luulee ettei sana nykypäivänä kiiri eteenpäin TODELLA nopeasti. Varmaan kukaan meistä 139:stä lukijastasi ei tasan tilaa tuolta yhtään mitään! En minä ainakaan. Ja mun mielestä on hyvä että tällaisia kerrotaankin eteenpäin, ettei muille käy sitten samoin, joten kiitos tästä postauksesta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saapa nähdä kauan firma keikkuu pystyssä tolla menolla!? :D
      Kiva jos mun postauksesta oli hyötyä :)

      Poista
  6. Lueskelinkin tota jo fbssä ja on kyllä pöyristyttävää! Miten voikaan asiakaspalvelu olla noin hukassa, että sitä saa vasta kun uhkailee :( Minä en kyllä tuolta tämän luettuani edes harkitse tilaavani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, melko hätäseen tuli soitto kun ensin vähän uhkaili :D
      Sääli sinänsä, koska muuten kauppa vaikutti mukavalta ja olisi ollut kiva ostaa suomesta edullisia laatulakkoja, kun asun vielä samassa kaupungissa, niin olisin säästänyt postikulut.
      Mutta tilailenpa jatkossakin lakkani ulkomailta!

      Poista
  7. Näyttäisi firma menneen konkurssiin ;)

    VastaaPoista

Voit kommentoida myös ilman nimimerkkiä. Sanavahvistusta ei ole.
Pidetäänhän kuitenkin asiallinen linja, eikös juu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...