10.8.2011

Simply smashing!

ANTEEKSI! Olen ollut laiska. Tai oikeastaan ennemminkin todella väsynyt.
Juhlat tuli juhlittua ja 600km/suunta matkaa hiukan verotti, sekä tietysti piiiiiiiitkän loman jälkeen alkaneet työt maanantaina.

Juhlissa oli aika tylsät kynnet. En edes ottanut kuvaa niistä.. Kelta-oranssit liukuvärjäykset ja Konadoidut ananakset.

Eilen tapahtui jotain aivan I-H-A-N-A-A lakkarintamalla... Mun kaveri toi mulle jenkeistä kaksi O.P.Ia <3
Simply smashing ja Who the Shrek are you? :)) Kynsillä nyt Simply smashingit ja kukkakuviot Konadin laatasta. Olen nyt niin hemmetin laiska, että en jaksanut vaivautua parvekkeelle kuvaa ottamaan. Otan kuvan kuitenkin ennen poistoa ja julkaisen sitten seuraavassa postauksessa.

Osallistuin myös Drop of Polish-blogissa olevaan tupla-arvontaan, jossa on kivat palkinnot. :))

1 kommentti:

  1. Ehkä annamme anteeksi tämän kerran. ;) Itsekin olen mökillä maailman hitaimman netin kanssa ja saattaa olla että ei mitään saa aikaseks kun on paljon pelattavaa ja kaikkea muuta. :D

    VastaaPoista

Voit kommentoida myös ilman nimimerkkiä. Sanavahvistusta ei ole.
Pidetäänhän kuitenkin asiallinen linja, eikös juu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...