18.8.2011

Vaihteeksi uusi ulkoasu...

Kyllästyn nopeasti, joten ulkoasu tulee varmasti muuttumaan vielä monesti.
Edellinen ulkoasu oli mielestäni vähän liian sekava, joten se lähtikin nyt poistoon ja vaihdoin samalla koko blogimallin. Tämä on mielestäni yksinkertaisempi.

Nyt heitän pallon teille rakkaat lukijat, joita on bloggerin kautta ilokseni ilmaantunut jo 25! <3


Minkälaisia parannusehdotuksia teillä on? Mitä haluaisitte nähdä esimerkiksi sivupalkissa?


Ruusut ja risut ovat molemmat tervetulleita! :)


Mitä mieltä uudesta bannerista?


KOMMENTOIKAA! :))

7 kommenttia:

  1. uuuuu miten taiteellinen banneri!
    Ja ruusuja annan ei risuja :( ruusuja saat kivasta blogista, joka ei ole yksitoikkoinen :) Aina jaksaa lukea postauksiasi!
    ja hei ootan innolla sun kynsilakkakirppistä!! :D

    VastaaPoista
  2. Oi, kiitos. <3 Olen melko ylpeä bannerista itsekin! ;)

    Yritän saada kirppiksen aikaiseksi viikonlopun aikana! :)

    VastaaPoista
  3. olen jo nyt ihan rakastunut konadeihin :D Miten olen pystynyt elämään ilman niitäkään.. .:D Olen jo yli puoli vuotta harrastanut kynsien laittoa ja tuntuu että vasta nyt olen niinku alkanut ymmärtämään mitä kaikkea vaaditaan hienoihin kynsiin... :D Nyt vasta aloitin konadoinnin, sain pikakuivattajan, aloin käyttämään glitteriä sekä fimoja jnejnejne.. .:D

    VastaaPoista
  4. Hei vau nainen.! Täähän on upee, ehkä upein tähän astisista mitä sä oot lykkäily. Me likey.! ;)

    Hmmhmm. Mä oon aina huono näissä ruusuissa ja risuissa.
    Mutta ehkä yks ehdotus voisi olla että tuo blogiarkisto väääähän ylemmäs, sieltä kun on hyvä aina ettiä vanhoja tekstejä niin se on näppärä jos se ei oo alimmaisena. :P

    Ja hei, mitä mun silmät tuossa näkikään lakkakirppis, whaaat.?!? Tahdon kanssa. :)

    VastaaPoista
  5. Tääänks!! :DD

    Hyvä huomio toi blogiarkikisto, mä siirrän sen heti ylemmäs. :)

    Ja kyllä, käyttämättä jääneistä ja vähän käytetyistä lakoista ois tarkoitus hankkiutua eroon blogikirppiksen muodossa... Ole kärppänä! Ilmoitan kyllä koska kirppis on.. :)

    VastaaPoista
  6. Oijes. Olen kärppänä, todellakin. Ja toivon että ois jotain semmosta tarjolla mikä mua tällä hetkellä himottais. :D

    VastaaPoista
  7. Toisen turha voi olla toiselle aarre, joten toivotaan, että jotain kiinnostavaa löytyy sullekin! :))

    VastaaPoista

Voit kommentoida myös ilman nimimerkkiä. Sanavahvistusta ei ole.
Pidetäänhän kuitenkin asiallinen linja, eikös juu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...