14.6.2012

Hölöpötystä

Tää on ihan liian helppoa näin :D Miks mä en oo ennen tehny videoita? Kaikki asiat saa sata kertaa paremmin ja nopeammin esitettyä videomuodossa :)


Jeesatkaas kaveria mäessä ja kertokaa mihin kokoelmaan noi mun uudet Color Clubit kuuluu? :)

Poistin tuossa kommenttien valvonnan, eli nyt kommentit näkyy heti... ...siis jos joku kommentoisi!?
Ollu tosi hiljasta kommenttipuolella, joten nyt haastan teidät kommentoimaan. Blogilla on kuitenkin toista sataa lukijaa ja päivittäisiä kävijöitäkin ihan kiitettävästi ja sitten kukaan ei kommentoi. Hmph! :D

Voitte kysellä asioita jos haluatte jotain minusta tai kynsien lakkauksesta ja koristelusta tietää!

13 kommenttia:

  1. kunhan nyt muuten vaan kommentoin kommentointia :D
    sama mullaki, ärsyttää että lukijoita on,ja tilastojen mukaan kävijöitä riittää mutta kukaan ei kommentoi :( :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä kuitenkin yritän huomioida lukijat, kysyn aina jotain ja pyrin kirjoittamaan niin, että se kannustais kommentoimaan.. Noh, pakko kyllä myöntää, että oon itekin välillä aika laiska kommentoimaan :/ Eli ehkä vaan pitäis olla enemmän vuorovaikutuksessa myös kommentoimalla muiden blogeja.

      Poista
  2. ps. lakat kuuluvat starry temptress kokoelmaan.

    VastaaPoista
  3. Ehkä lukijat ovat vähän kesäfiiliksessä ja laiskoja:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä :)

      Mutta kyllä kesälläkin otetaan postausehdotuksia ja kysymyksiä, sekä muita ajatuksia vastaan :D

      Poista
  4. Mustakin on vähän hassua jos on paljon sellasia "hiljasia lukijoita", jotka lukee blogia säännöllisesti, mutta ei oikeestaan koskaan kommentoi mitään. En nyt tietty itsekään kommentoi läheskään jokaista selaamaani/lukemaani postausta, mutta jokaiseen lukemaani blogiin laitan kommenttia aina silloin tällöin kun minulle tulee mieleen jotain sanottavaa. Pidän itsekin blogia, joten tiedän, että on tosi kiva saada asiallisia kommentteja, eikä se kommentoiminen nyt läheskään niin paljon aikaa vie kuin sen juuri luetun postauksen tekeminen on blogin pitäjältä vienyt.
    Joo, ja videopostaukset on minusta kans ihan kivoja, paitsi jos videot menee tosi pitkiksi, koska silloin on nopeampaa ja helpompaa lukea tavallinen postaus. Videopostaukset on kivaa vaihtelua kun niitä on sopivasti. Ite en oo ees harkinnut tekeväni videopostausta, koska meillä on niin huono kamera, että sillä tuskin kovin hääviä videota saisi, enkä muutenkaan osaa ottaa muuta kuin tavallisia kuvia koko kameralla. Ja oisin ihan liian ujo laittamaan videopostausta, jossa mun oma pärstä ois mukana. Tuntuisi tosi oudolta puhua kameralle. ^^'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, oli oikein mukava lukea pitkä kommentti, josta huomaa kommentoijan miettineen mitä sanoo!! :))
      Mäkin luulin aina, että musta ei olis videon tekijäksi, mutta alkuun kun pääsee niin johan alkaa juttu lentää :D

      Poista
  5. Nyt täytyy heti alkuun tunnustaa, että en katsonut videota =) Mä oon aika laiska katselemaan niitä yleensäkin, ennemmin tsekkaan kuvat. Laiska mikä laiska :D
    Mutta tuohon kommentointiin, mulle kans välillä tulee kommentteja blogiin ja toisinaan sitten taas ei ollenkaan. Se riippuu varmaan niin monesta asiasta. Silloin, jos on saanut omasta mielestään tosi kivat kynnet aikaan, niin yleensä muutkin tykkää ja kommentoi. Mutta jos on tylsähköt, niin ei tuu mitään.. näin ainakin mulla.
    Mutta itsekin kommentoin epäsäännöllisesti, sillon kun on vähänkin kiirus, katson vaan nopsaan seuraamani blogit. Niitä kun on niin paljon, että kommentointiin menisi aikaa paljon.
    Tosi ihanaahan niitä on saada, lämmittää mieltä kun huomaa, että kyllä joku seuraa omia juttuja =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos rehellisestä kommentista :D
      Videot taitaa jakaa ihmiset vähän kahteen kastiin, toiset katsoo mielellään ja toiset on sitä hätäsempää sorttia, joille piisaa kuvat :)

      Poista
  6. Nyt mä oon jo videonkin katsonut =) Mutta tosiaan, jos on vähänkään kiirus niin jää kyl katsomatta.. Katson aina kun ehdin, kivojahan ne ovat =)

    VastaaPoista
  7. Mulla on sulle haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
  8. hmm... Kerrankin aloin sitten kommentoimaan niin eiköhän alkanut kone sekoileen ja joudun kirjottaan uudestaan :D Nice!!

    Niin siis hiljaisena lukijana oon jo jonkin aikaa seuraillut sun blogia. Aikaa ei meinaa muka kommentoitiin riittää ja silloin ajatukset hyppii ihan miten sattuu ko alan kirjottaan. :D Nyt yritän aloittaa ahkeramman kommentoinnin :)

    Oikeassa taidat olla että videot jakavat mielipiteitä. Minäkään en yleensä ehdi kovin kauaa koneella istua kerrallaan, mutta tykkään silti kattoa videot. Tietenki parempi jos ei oo liian pitkiä. Ja sun videot on kyllä pysyneetkin ihan sopivan mittasina. =)

    VastaaPoista

Voit kommentoida myös ilman nimimerkkiä. Sanavahvistusta ei ole.
Pidetäänhän kuitenkin asiallinen linja, eikös juu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...