14.7.2012

I´m not dead!

Tosiaan tuossa muutama viikko sitten kirjoittelin tuolla Facebookin puolella, että blogi hiljenee muutamaksi viikoksi.
Olin kotikonnuilla lomailemassa, ja nyt olen palannut. Postaustahti palannee siis entiseen rytmiinsä.

Tulossa on ainakin yksi tuotearvostelu testiin saamistani CosMeryan tuotteista ja sitten myös kuvapostaus jo eräällä videolla mainitsemastani yllärijutusta :))

Mutta nyt mulla on esiteltävänä eiliset Piknik-kynnet.
Olimme mieheni ja muutaman kaverin kanssa Oulussa joka vuosi järjestettävässä kaupunkitapahtumassa, jossa Rotuaari (Oulun kävelykatu) muuttuu festarialueeksi.
Oltiin loppuunmyydyllä Jukka Pojan, Chisun ja PMMP:n keikalla. Vettä tuli ihan kiitettävästi ja tungos oli valtava. Ei just yhtään niin mun juttu!
Tulevana kesänä varmaankin säästetään nekin rahat ja mennään Qstockiin katsomaan vähän isompia nimiä :))

Mutta tässä siis kynnet...


...ja tässä käytetyt lakat...


Orly Ridgefiller
W7 Black
Kleancolor Metallic Green
Konad Black
Konad m57
Seche Vite

Kerrankin muistin ottaa kuvat käytetyistä vermeistä, hyvä minä!! :D

Ja sitten kysymys...
Näyttääkö teidän työpiste koskaan tältä, vai siivoatteko aina paikat heti lakkauksen jälkeen?


12 kommenttia:

  1. Mulla lojuu kynsilakat ties missä, poistoaineet jossain ja poistolaput & Topsy-puikot toisaalla xD Että ei, kynsipisteeni ei ole koskaan hyvässä kunnossa. Parhaimmillaan jätän geelipurkit ja -välineet lojumaan pöydälle useaksi päiväksi ja vedän vaan verhon ikkunan eteen, etteivät saa aurinkoo :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo-o, arvaappa mitä mun top coatille kävi kun jätin sen tähän työpöydälle auringonvaloon... :/ Järkihän ei sitten sanonut sitä vertaa, että se on UV-kovetteinen!
      Oli ilme näkemisen arvoinen, kun piti työkaverille alkaa geelien päälle top coatia laittaan.. ;DD

      Poista
  2. Hienot kynnet! Makeen värinen tuo Kleancolorin lakka!!

    Ja voi mun pöytä on väliin vielä pahemmassa siivossa :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilailin jeans.fistä useammankin noita metallilakkoja, kun ovat niin makeen värisiä ja peittäviä.. Ja toimii tietty myös leimailussa älyttömän hyvin! :)

      Ja joo, ei tämä pöytä nyt ole edes pahassa kunnossa :D

      Poista
  3. Tosi hienot kynnet! Mulla on vähän samannäköinen työpiste tällä hetkellä. Sain just lakattua kynnet, joten pitää vähän aikaa tässä kuivatella näitä. Yleensä viimestään seuraavana päivänä siivoon jälkeni, mutta joskus ne saattaa jäädä myös lojumaan pitemmäksi aikaa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks ens viikolla tulee asiakas laitattaan kynsiään, niin on pakko siivota :D Josko pysyis kuosissaan edes jonkin aikaa?! NOT!

      Poista
  4. Mageet kynnet!! Mulla ei ole mitään tiettyä paikkaa kynsien lakkaamiseen. Helmerissä säilytän lakat ja muut härpäkkeet ja kerään sieltä mukaani ne, mitä tarvitsen. Lakkailu tapahtuukin sit missä milloinkin, keittiön pöydän ääressä, olkkarin lattialla tms. Ja sittenhän ne tarvikeet jää lojumaan jokapaikkaan, kun ei juuri lakatuilla kynsillä voi siivota :D (kyllä mä ne aika nopeesti pyrin siivoon..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Mulla oli ennen kans vapaus lakata kynteni missä huvittaa, mutta sitten toi meidän karvainen lapsi muutti meille. Kynsien lakkaus ja kissanpentu on mahdoton yhtälö :D
      Sitten ystävällisesti muutin mieheni "pelihuoneen" eli meidän vierashuoneen omaksi kynsistudioksi, niin täällä ne ei haittaa ketään :))

      Poista
  5. Kivat kynnet! Hienon värinen tuo vihreä lakka.
    Mulla on tässä pitkä työtaso, jolla tehdä kynsijuttuja, mutta se on lähes aina niin täynnä kaikkea tavaraa, että mahdun just koneella kirjottaan. Ja yli puolet niistä tavaroista on tietenkin kynsijuttuja. ;) Onneks voin aina vallottaa keittiön pöydän kun oma tulee liian täyteen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kyllä niin tyytyväinen noihin Kleancolorin metalli-lakkoihin! :)

      Mulla ei ole mitään asiaa keittiöön kynsijuttuineni, kun kissa tulee saman tien tunkemaan nokkansa niihin ja pudottelemaan kaikki lattialle ;D

      Poista
  6. Mulla on yläkerrassa lipasto kynsikamoille. Mutta lakkaan yleensä kynnet alhaalla keittiössä tai tv:n äärellä. Kannan yläkerrasta tavaraa jollain pienellä korilla, jonka vien takas, kun portaita kuljen. (mulla on aina kasa odottamassa ylös kulkemista, ei voi muka asiakseen viiä :D). Eli alhaalla ei loju mitään, mutta sitten ne jää ylös pöydälle, enkä jaksa laittaa lipastoon jne. Aikeissa on hommata ylös joku pöytä ja lamput ja muut, että saisin pitää siellä omaa kynsistudiotani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tää oma kynsistudio on vaan niin mahtava asia <3
      Ei ehdi ukkoonkaan kyllästyä kun morjenstelee sitä aina tupakalle tai jääkaapille mennessä! ;D

      Poista

Voit kommentoida myös ilman nimimerkkiä. Sanavahvistusta ei ole.
Pidetäänhän kuitenkin asiallinen linja, eikös juu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...