4.5.2012

Geelikynsiä

Hankin geelitarvikkeet tuossa viime vuoden puolella ja aloin harjoittelemaan geelikynsien tekemistä uhreinani työkaverit ja sukulaiset.. :D
Sanoisin, että nykyään onnistuu jo melko hyvin. Ainoa missä on ongelmaa, niin aina kynnet ei tahdo pysyä. Onko vika sitten geeleissä, tekijässä vai siinä, että uunissa ei riitä teho/tai eivät ole riittävän kauaa uunissa!?

Tässä muutamat räpellykset. Itse olen kyllä melko tyytyväinen, sillä olen nähnyt todella rumia "ammattilaisten" tekemiä kynsiä...


Työkaveri, joka tahtoo aina yksinkertaista ja tyylikästä.
Perusranskis mustilla tarroilla.


Työkaveri, joka rakastaa kaikkea kimaltavaa ja tyttömäistä.. <3
Vinokärjet pinkillä glitterdustilla ja timanteilla.
Oman kynnen geelaus.


Mitä tykkäätte jos jatkossa postaan joskus myös tekimistäni geelikynsistä? :)












2 kommenttia:

  1. Mä kuulin juttua, että rakennekynnet saattaa lähteä helpommin joillain ihmisillä, kun niitä laittaa useammat peräkkäin. Koulukaverini sanoi, ettei hän pysty laittamaan kuin kolmet rakennekynnet peräkkäin ja sitten geeli alkaa ilmaantua niin pahasti, että lähtee kokonaisena irti kynneltä. Mä jo luulin, että mullekin alkaa käydä niin, mutta ehei, mä olin vaan alkanut liian huolimattomaksi ton viilauksen kanssa :) Nyt on taas pysynyt hyvin!

    VastaaPoista
  2. Kauniit kynnet. Meikäläinen kanssa on ruvennut laittamaan siskon tytölle geelikynsiä. Kyllä sitä täytyy sanoa, että aina tulee paremman näköisiä , mitä useammin saa harjoitusta. Meikäläisellä on vielä sellainen ongelma , että geeli meinaa joskus hylkiä reunoilta.

    VastaaPoista

Voit kommentoida myös ilman nimimerkkiä. Sanavahvistusta ei ole.
Pidetäänhän kuitenkin asiallinen linja, eikös juu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...