5.5.2012

Hurmaavat holot!

Muutama viikko sitten sain elämäni ensimmäiset Nfu Oh´n lakat ja rakastuin aivan täysin..
Levittyvyys on melko hanurista, mutta lopputulos on puhdasta rakkautta!! <3

Pohjalla siis Nfu Oh #64
Leimaukset Charming Nails-laatasta, Color Clubin Wild at heartilla.

Kuvan laatu on todella huono, pahoittelut. Holo-efekti kuitenkin tulee näistä hyvin esille...



Tämä on kynsiblogi ja myös pysyy sellaisena, mutta silti on nyt pakko esitellä uutukainen käytävämattoni, johon rakastuin niin, että se vaan oli PAKKO SAADA!! Vallillan violetti mandariini.
Tässä(kään) kuvassa ei laatu päätä huimaa, mutta ajatushan se on tärkein!? ;)

Kirjoittelin jokin aika sitten tilaamastani XL-kuvalaatasta, joka oli susi..
MiMaxilta lähettivät minulle uuden samanlaisen ja vaiva jatkui edelleen. Sovimme, että lähetän molemmat laatat takaisin, jotta heille selviäisi mistä on kyse, kun kuvio ei siirry leimasimelle.
Huomasinpa juuri, että tuossahan ne laatat edelleen nököttää. Eli josko ne saisi maanantaina postiin, kun on sinne muutakin vietävää.
Palaan taas asiaan, jahka siihen tulee jotain selvyyttä.

Huomasin, että MiMaxille on tullut uusia laattoja myyntiin, jotka ymmärtääkseni ovat niitä, joissa koko kynnen kuvio on riittävän iso pitkillekin kynsille. :))
Josko muutaman sellaisen kotiuttaisin sitten kun toi XL-laattamysteeri on selvinnyt.

8 kommenttia:

  1. Mun uusimmassa XL-laatassani on ainakin yks semmonen kuvio joka ei tartu :( Urat on ihan selkeesti liian matalat, mutta toisaalta se on semmonen kuvio jota tuskin tuun koskaan etes käyttämään niin en jaksa tehä siit mitään isompaa... Minkä kirjain sun laattas on? Mulla A. Meinaan vaan että onko sama laatta kyseessä? Muut mun Xl-laatathan toimii kuin unelma.

    VastaaPoista
  2. Mun laatta on D.
    En kyllä todella tajua mikä on vikana.. Ehkäpä tuo selviää, eikä enää tarvi tuntee itteensä tyhmäksi!? :D

    VastaaPoista
  3. Onko sulla holojen aluslakkaa? Mulla on Make up storen sellainen, ja kyllä se vähän auttaa tossa levittämisessä! Tosi ihanat kynnet!!

    VastaaPoista
  4. Ei mulla ole. Olen kattellu, että pitäis sellainen hommata. Oon vaan niin huono ostaan alus- ja päällyslakkoja, kun on niin tylsää ostaa väritöntä lakkaa! :D

    VastaaPoista
  5. :D Mä en kans olis millään viittinyt ostaa sitä, kun se on vaan noiden holojen alle. Ja sitähän ei siis paljoo mene, kun ei koko ajan tarvitse käyttää. Kannattaa kattoo jos löytyis jostain joku halvempi, se MUS:n on musta liian kallis vähäiselle käytölle.. vaikka sen sit lopulta ostinkin.

    VastaaPoista
  6. Täytyy ebaystä tiirailla, josko sieltä löytyis soppelin hintaista.. :))

    VastaaPoista
  7. Moikka! Hei mistä toi sun eteisen kenkä?kaappi on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, kenkäkaappi se on :) Ja on ostettu alkuvuodesta KodinYkkösestä :)
      Tykkään siitä hirmu paljon, kun se on kapea eikä siten tuki koko eteisen muutenkin ahdasta käytävää.

      Mahtoi olla silloin tarjouksessa 29,90€ :)

      Poista

Voit kommentoida myös ilman nimimerkkiä. Sanavahvistusta ei ole.
Pidetäänhän kuitenkin asiallinen linja, eikös juu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...