25.5.2012

Hyvä kynsipäivä!

Aivan huikee kynsilakka-addiktin päivä tänään. Postisetä toi niiiiiiin paljon kaikkea uutta ja ihanaa!
Pidemmittä puheitta, antaa kuvien kertoa...


China Glazen Holiday Berry-kynsinauhaöljy (oli tarjouksessa 1,99$), China Glazen magneetti ja lakat You Move Me ja Cling On, OPIn Just Spotted The Lizard, ja kuusi kappaletta feikki OPIn kynsinauhaöljyjä.


Color Club: Foil Me Once, Sky High, Metamorphosis, Fly With Me, Daisy Does It, Sparkle And Soar, Wing Fling ja Untamed Luxury.


Tässä vielä koko setti, ja lisänä nuo Catharine Arleyn 801 ja Nubarin Reclaim, jotka unohtui yksittäiskuvata.


Voitte vaan arvata kuinka kickseissä oon näistä kaikista ihanista lakoista!! <3
Illalla pitäis lähtee työkavereiden kanssa virkistymään, enkä mä todella osaa päättää mikä/mitkä näistä ihanuuksista päätyy kynsille.. :D

Mulle on vielä ens viikolla tulossa yks melko monta lakkaa sisältävä paketti, siitä lisää sillon!

Löytyikö näistä mitään, mikä on sinun himotuslistallasi?

12 kommenttia:

  1. ihana, minäki haluun tommosen paketin :D
    mistä muuten tilaat lakkoja?

    VastaaPoista
  2. Nämä tässä näkyvät on suoraan ebayn ihmeellisestä maailmasta.. :D
    Tilaan myös MiMaxilta ja Ihanat kynnet-verkkokaupasta.

    Seuraava paketti on Nail Shopista, kun asun Oulussa niin selviän ilman postikuluja :)

    VastaaPoista
  3. ah, ebay. pitäis vissiin tosiaan opetella se paypalin käyttö että pääsis iteki tilailemaan..mut toisaalta saattaisin tilata liikaa :D

    VastaaPoista
  4. Se on muuten yllättävän helppoa. Itsekin vasta noviisi siinä asiassa, ja rahaa on kyllä palanut! :D
    Mutta suomessa kun kaikki maksaa niin pirusti, niin se on melkein +-0
    Mulla on facebookin kynsikoristekirppiksellä muutama näistä uusista lakoista myynnissä, käy kurkkaan jos kiinnostaa! :)

    VastaaPoista
  5. Oi vitsi. Mä oon jo hetken himoinnu tota Color Clubin Daisy does it lakkaa. Se on vaan jotenkin niin ihanan pirtsakka. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä. Mulla on taas meneillään tää joka kesäinen "haluankaikkikeltaisetjaoranssitlakat" hepuli.. :D

      Poista
  6. Ihana paketti

    http://lakkaaddikti.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Voihan voihan! Sieltä löytyi muutamakin lakka omalta himotuslistalta! Parin viikon päästä saisin toivottavasti omiin hyppysiini myös muutamat uudet lakat. Ihania ovat kyllä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Esittelyä sitten vaan kehiin, jahka ihanuudet saapuu :)

      Poista
  8. Mulla vielä postissa Just spotted the Lizard. En silloin aiemmin raaskinut ostaa Peridot -lakkaa, joten riemastuin, kun lempimerkiltäni tuli dupe. Cathrine Arley<3

    gameofpolish.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niin himoitsen Arleyn 803, harmi ettei sitä tahdo saada enää mistään... :(

      Poista

Voit kommentoida myös ilman nimimerkkiä. Sanavahvistusta ei ole.
Pidetäänhän kuitenkin asiallinen linja, eikös juu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...