29.5.2012

Ostosteluja

Tilasin Loveit.fi verkkokaupasta iki-ihanan 120 värin luomaripaletin!
Jostain syystä tätä postaussa kirjottaessani ei ko. verkkokaupan nettisivut toimi, mutta varmasti vika korjaantuu tuota pikaa :)

Oma palettini on 4th edition ja sisältää pelkästään shimmerisiä luomivärejä. Vähän pelkäsin, että miten on pigmentin ja pysyvyyden laita, kun paletilla tosiaan oli hintaa vaivaiset 24€. Mutta turhaan pelkäsin, pigmentti on minun mittapuullani erittäin hyvä ja pysyvyys super!!
Mulla on nimittäin raskaat ja rasvoittuvat luomet, ja poikkeuksetta kunnon pohjustuksesta huolimatta mun luomivärit on muutaman tunnin päästä meikkaamisesta ohuena viivana luomivaossa.
Nyt kun aamumeikistä on aikaa jo melkein 12 tuntia, on luomiväri edelleen siellä missä kuuluukin.. <3

Värejähän tässä paletissa on laidasta laitaan ja ihan varmasti näissä on sutimista pidemmäksikin aikaa, vaikka yhden napin koko nyt ei mikään suurensuuri olekaan.

Mä saatan joutua kyllä tilaamaan toisenkin, eri väreillä... ;)




Näissä kuvissa ei nyt hyvällä tahdollakaan toistu värien ihanuus, eikä värisävytkään, mutta jokainen voi käydä niitä ihailemassa, jahka nettisivut taas alkaa toimimaan :)

Olen tässä hiljalleen huomannut olevani melkoinen keräilijäluonne..
Omistan nimittäin lukemattoman määrän erilaisia huulirasvoja, ja nimenomaan huulirasvoja, eikä mitään huulikiiltoja tai -punia.
Lisäksi heikkouteni on luomivärit. Kaikki herkulliset ja pigmenttiset sävyt on kun huumetta mulle, haluan vain lisää ja lisää ja lisäääääääää...
Myös erilaisia käsirasvoja ja kynsinauhaöljyjä on alkanut löytyä ympäri asuntoa.. Hmm!
Tämä kaikki siis tietysti kynsilakkojen lisäksi.

Oletteko te lukijat hurahtaneet johonkin muuhunkin, kun vain kynsilakkoihin ja tietty koristeisiin yms?


Edit. 21:16 Loveit.fin nettisivut toimii taas :) Linkit lisätty!

4 kommenttia:

  1. mulla on kans noi luomivärit, kaikki pigmenttirikkaat pitää hamstrata :)
    ja kissapullot, jos jossain näen kisupullon mitä minulla ei vielä ole,niin se on pakko saada :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah.. :D

      Oliskin kiva kun kaikki lukijat kävis tänne kirjoittelemassa omista hamstrauksistaan. Lähinnä siksi, että saan varmuuden siitä, että en ole ainoa tavaroita haaliva.. :D

      Poista
  2. Mulla pullottaa kaikki kaapit kynttilä juttuja ja sitten tietty mä kahmin muumimukeja niinkun moni moni muukin. ;P
    Tää hamstrailu on kyllä sellanen laji että noi lapset on siinä ihan ykkösiä, meiltä löytyvällä yksilöllä on sitten meinaan niin monta purkkia ja purnukkaa kaikkea mahdollista mitä on jostain löytynyt että niistä sais jonkun näyttelyn jo melkein aikaseksi. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No tosiaan juu, jäihän ne mullakin mainitsematta :D
      Eli mulla on yks iso laatikollinen täys PartyLiten kynttiläjuttuja, ja huomaan nuuhkivani tuoksukynttilöitä aina kun niitä jossain eteen sattuu :D

      Ja mitä muumimukeihin tulee, niin meidän kaapista niitä löytyy tällä hetkellä muistaakseni 16kpl. Ite en ole ostanut kun kai yhden, kaikki muut oon toivonut ja saanut lahjaksi :)

      Eli summasummarum, mä taidan keräillä kaikkea mahdollista :D

      Poista

Voit kommentoida myös ilman nimimerkkiä. Sanavahvistusta ei ole.
Pidetäänhän kuitenkin asiallinen linja, eikös juu? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...